A Wooden Spoon a Baby Sussex Kiadvány hivatalos partnere, amelynek felelős szerzője és kiadója Robert Jobson, a brit királyi ház tudósítója és az SJH Csoport
A Kiadvány szerzője a brit királyi ház tudósítója, a népszerű könyvíró, Robert Jobson. Kiadja az SJH Group, vezető kreatív média csoport.

A Wooden Spoon jelentése alapján a Baby Sussex Kiadványról az alábbiakat érdemes tudnunk:

"Nagy örömmel és megtiszteltetéssel jelenthetjük be, hogy a lehető legtisztább bőrápolás és a környezettudatos gyártás iránti elkötelezettségünk elismeréseként a Wooden Spoon kiemelt márkaként helyet kapott a Harry herceg, Meghan Markle és kisfiuk, Archie közös életét bemutató „Baby Sussex” kiadványban.
A baba Archie első születésnapja alkalmából írt részletesen és gyönyörű fényképekkel illusztrált, ízlésesen megtervezett keménykötésű könyv nyomon követi Harry és Meghan útját ifjú házaspárként, majd a szülővé váláson át egészen az Észak-Amerikába költözésükig. A kiadvány reflektál a világ egyik legismertebb és a figyelem középpontjában álló pár első évének kihívásaira és inspiráló vitát folytat olyan kérdésekről is, mint a fenntarthatóság, amelyek hatással lesznek a következő generációra.
A kiadványt a legtöbb könyvet eladott, díjnyertes szerző és királyi tudósító, Robert Jobson írta, aki 30 éve a Windsor-ház krónikása. Robert a London Evening Standard királyi szerkesztője, valamint az Egyesült Államok, Ausztrália és Új-Zéland legnagyobb TV-hálózatainak vezető királyi munkatársa. A könyvet az SJH Group vezető kreatív médiacsoport adja ki, akikhez már több világszínvonalú, a brit királyi és kormányzati ünnepségekről készült kiadvány köthető.

A kiadvány amellett, hogy Harry, Meghan és Archie történetét meséli el, az életmód- és babamárkák egy szűk választékát is bemutatja, amelyeket kiváló minőségük, és környezet iránti elkötelezettségük és felelősségvállalásuk miatt találtak méltónak a kiemelésre.
Boldogok vagyunk, hogy ennek részeseivé válhattunk és babatermékeinket érdemesnek tartották arra, hogy a királyi családról szóló könyvben bemutassák.
Büszkék vagyunk arra, hogy értékeink, alapelveink és szenvedélyünk, hogy a lehető legtisztább kozmetikai termékeket hozzuk létre, megfelelnek a világ legmagasabb minőségi elvárásainak!
"A Baby Sussex könyvben való részvétel egyedülálló elismerés számunkra, ugyanakkor inspirációt jelent minden vállalat számára, amely elkötelezett a tisztességes, természetes és környezettudatos gyártás filozófiája mellett. Az ilyen magas szintű jóváhagyás és támogatás elnyerése egyértelmű jele annak, hogy a vágy, hogy a legtisztább és legmagasabb színvonalú ápolást kínáljuk babák, gyermekek és felnőttek számára, nem marad észrevétlen a világpiacon. Ez motiváló lépés az egész kozmetikai ipar számára is, hogy elsőbbséget biztosítson az igazi természetes megoldásoknak, amelyek hosszú távon támogatják az emberek általános egészségét. " Sylviya Pavlova, a Wooden Spoon márka alapítója"

És hogy mitől kiemelkedő a Wooden Spoon?

Tisztaság és hitelesség: ezek a Wooden Spoon alapelvei, hiszen a márka létrejöttét is az inspirálta, hogy termékeikkel a valóban természetes ápolást nyújtsanak a bőr számára csecsemőknek, gyermekeknek és felnőtteknek egyaránt.
Nyers és feldolgozatlan olajok használata: a nyers és a feldolgozatlan organikus olajokat ötvözik értékes növényi kivonatokkal, amelyek nemcsak megváltoztatják az általános bőrérzetet, de hatékonyan segítik a bőr egészséges, fiatalos állapotának fenntartását és ellenállhatatlan puhaságot kölcsönöznek számára.
Kíméletes gyártási technológiájuk: a termékek előállítása során kíméletes technológiát alkalmaznak az összetevők természetes tulajdonságainak és hatóanyagainak a maximális védelme érdekében.
Környezettudatos csomagolási megoldások: kiváló minőségű, környezetbarát, újrahasznosítható, az EU-ban gyártott csomagolóanyagokat használnak, 2020-ban pedig bemutatták az első, 100% -ban biológiailag lebomló cukornád tubusainkat.

Bemutatkozik Orsi a Zöldmami alapítója
Bemutatkozik Orsi a Zöldmami alapítója...
Leave a comment
Note: HTML is not translated!