Gyakori Kérdések
Webshop-pal kapcsolatos kérdések
Kérdésem van a termékkel kapcsolatban. Kitől érdeklődhetek?
E-mailben az info@zoldmami.hu címre várjuk termékeinkkel kapcsolatos kérdéseidet.
Nem kaptam számlát. Mikor és hogyan kapom meg?
A rendelés leadását követően elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a megadott e-mail címre továbbítunk. Amennyiben a számla mégsem érkezik meg a megadott címre, kérjük, kérjük írj az info@zoldmami.hu e-mail címre.
Mennyibe kerül vidékre a házhoz szállítás?
A szállítás költsége Budapestre és vidékre egyaránt, 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.
A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).
A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a
szállítási díj bruttó 2990,- Ft.
Mennyibe kerül Budapestre a házhoz szállítás?
A szállítás költsége Budapestre és vidékre egyaránt, 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.
A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).
A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a szállítási díj bruttó 2990,- Ft.
A termék átvételét mikor és kivel tudom egyeztetni?
A GLS futárszolgálattal állunk kapcsolatban. A kiszállítás állapotát a GLS weboldalán tudod nyomon követni és az itt található telefonszámon tudod egyeztetni a csomag érkezését a futárral.
Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?
A szállítás költsége 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.
A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a szállítási díj bruttó 2990,- Ft.
A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).
Amennyiben
a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a
megrendelést a BTD Kft-nek feladnia, a szállítási költségeket természetesen
csak egyszer (egy szállítás után) számítja fel a BTD Kft.
Késik a szállítás, mi a teendő?
A GLS futárszolgálat weboldalán található telefonszámon tudod egyeztetni a futárral az érkezési időt, a csomagszám megadásával.
Mennyi a szavatosság egy adott termékre?
A termékek lejárati ideje szerepel a csomagoláson.
Hibátlan terméket kötelesek visszavenni, ha kérem?
A fogyasztó jogosult az átvétel napjától számított 14 napon belül (a továbbiakban: „Elállási
Időszak”) a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék
átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. A Vásárló kizárólag abban az esetben minősül fogyasztónak, amennyiben a szakmája, foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körén kívül jár el. Az Elállási időszakban kötelesek vagyunk a hibátlan terméket visszavenni.
Sérült, hibás terméket kaptam, mi a teendő?
A sérülten érkezett termékeket jelzésre díjmentesen kicseréljük vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, a termék árát a Vásárló által megadott bankszámlára visszautaljuk. Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is) meg kell őrizni és a bejelentést az átvételtől 24 órán belül meg kell tenni.
A bejelentés e-mailben tehető meg, az info@zoldmami.hu e-mail címen, jelezve a levélben a rendelésszámot, a sérült vagy törött termékek megnevezését és darabszámát, és fotókat a sérült termékekről. A futárszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát.
Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?
Először ellenőrizd a spam mappát, mert egyes esetekben oda érkezik az e-mailünk.
Amennyiben nem kaptál visszajelzést tőlünk, kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mail-ben: info@zoldmami.hu, vagy telefonon a +36 70 677 4179 számon, amely munkanapokon, hétfőtől-péntekig: 10.00-16.00 hívható.
Nem értem el Önöket telefonon, mi a teendő?
Amennyiben nem sikerült telefonon felvenned velünk a kapcsolatot, visszahívunk, vagy keress minket e-mailben az info@zoldmami.hu címen.