Gyakori Kérdések

Webshop-pal kapcsolatos kérdések

Kérdésem van a termékkel kapcsolatban. Kitől érdeklődhetek?

E-mailben az info@zoldmami.hu címre várjuk termékeinkkel kapcsolatos kérdéseidet.

Nem kaptam számlát. Mikor és hogyan kapom meg?

A rendelés leadását követően elektronikus számlát állítunk ki, amelyet a megadott e-mail címre továbbítunk. Amennyiben a számla mégsem érkezik meg a megadott címre, kérjük, kérjük írj az info@zoldmami.hu e-mail címre.

Mennyibe kerül vidékre a házhoz szállítás?

A szállítás költsége Budapestre és vidékre egyaránt, 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.

A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).

A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a szállítási díj bruttó 2990,- Ft. 

Mennyibe kerül Budapestre a házhoz szállítás?

A szállítás költsége Budapestre és vidékre egyaránt, 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.

A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).

A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a szállítási díj bruttó 2990,- Ft. 

A termék átvételét mikor és kivel tudom egyeztetni?

A GLS futárszolgálattal állunk kapcsolatban. A kiszállítás állapotát a GLS weboldalán tudod nyomon követni és az itt található telefonszámon tudod egyeztetni a csomag érkezését a futárral.

Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?

A szállítás költsége 1490.- Ft, kivételt képeznek a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok.

A 25 kg-ot meghaladó súlyú csomagok esetében a szállítási díj bruttó 2990,- Ft. 

A bruttó 25.000 feletti megrendelés esetén a szállítás INGYENES (kivétel a 25 kg-nál nagyobb súlyú csomagok).

Amennyiben a megrendelést követően technikai vagy logisztikai okokból több lépésben kell a megrendelést a BTD Kft-nek feladnia, a szállítási költségeket természetesen csak egyszer (egy szállítás után) számítja fel a BTD Kft.

Késik a szállítás, mi a teendő?

A GLS futárszolgálat weboldalán található telefonszámon tudod egyeztetni a futárral az érkezési időt, a csomagszám megadásával.

Mennyi a szavatosság egy adott termékre?

A termékek lejárati ideje szerepel a csomagoláson.

Hibátlan terméket kötelesek visszavenni, ha kérem?

A fogyasztó jogosult az átvétel napjától számított 14 napon belül (a továbbiakban: „Elállási Időszak”) a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. A Vásárló kizárólag abban az esetben minősül fogyasztónak,  amennyiben a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.  Az Elállási időszakban kötelesek vagyunk a hibátlan terméket visszavenni.

Sérült, hibás terméket kaptam, mi a teendő?

A sérülten érkezett termékeket jelzésre díjmentesen kicseréljük vagy ha nincs már az adott termékből raktáron, a termék árát a Vásárló által megadott bankszámlára visszautaljuk. Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is) meg kell őrizni és a bejelentést az átvételtől 24 órán belül meg kell tenni.

A bejelentés e-mailben tehető meg, az info@zoldmami.hu e-mail címen, jelezve a levélben a rendelésszámot, a sérült vagy törött termékek megnevezését és darabszámát, és fotókat a sérült termékekről. A futárszolgálat a törés körülményeit kivizsgálhatja, így a sérülésről és a csomagolásról készült képek segítik a munkát. 


A hibás termékekre vonatkozó, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás érvényesítésére vonatkozó információkat az ÁSZF 10. pontja tartalmazza

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Először ellenőrizd a spam mappát, mert egyes esetekben oda érkezik az e-mailünk.

Amennyiben nem kaptál visszajelzést tőlünk, kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mail-ben:  info@zoldmami.hu, vagy telefonon a +36 70 677 4179 számon, amely munkanapokon, hétfőtől-péntekig: 10.00-16.00 hívható. 

Nem értem el Önöket telefonon, mi a teendő?

Amennyiben nem sikerült telefonon felvenned velünk a kapcsolatot, visszahívunk, vagy keress minket e-mailben az info@zoldmami.hu címen.